woensdag 26 februari 2014

Op zoek naar een gezellige,leuke man

Hoi mannen.Ik ben ChickLoveIt.Ik woon in het noorden van het land Groningen.47 jaar.Vrijgezel en een goed figuur.Op zich vind ik dat heerlijk. Mijn eigen dag/ritme bepalen.Ik hou vooral van een beetje romantiek tijdens de sexKaarslicht mooie woordjes die je elkaar verteld gewoon een mooi en prachtig geheel.Zo zie ik sex ook hoor Als iets moois maar dit hoeft wat mij betreft niet alleen in een relatie zo te zijn.Je kan het met een sex partner ook gewoon zo intiem maken als dat je zelf wilt.Ik hou niet van brute sex dan bedoel ik in de vorm dus van hard en grofheid.Ik ben maar een tenger dametje dus wil ook rustig aangepakt worden hoor hihi.Niet dat ik breek hoor bij een stevige hand maar ik ben niet van dat hele harde en hele grove gewoon.Ben jij een man die zachtaardig een tikkeltje romantisch en lief en begripvol dan hebben we denk ik een ideale match en hoop ik dat je me snel een berichtje zal sturen.Liefs ChickLoveIt       http://mijnlekkerstefotos.nl/ChickLovesIt/23/vreemdgaanmetvrouwen/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten