zaterdag 15 februari 2014

Feestbeessie zoekt een lekker ding

|Heyyheyy!!Ik ben een feestbeesie.20 jaar en vrijgezel.En komt uit Flevoland.Ik ga vaak op stap en in disco vind ik geen een leuke jongen.Ik heb alles wat mijn hartje begeert behalve die 2 warme armen om me heen Alleen is maar alleen Wat ik zoek is idem dito een man die humor heeft en van het leven nog kan genieten jong van geest is en zijn hart op de juiste plek.Mijn voorkeur gaat naar een ongebonden en discrete jongeman tussen 24 en 34 jaar oud die zich goed weet te verzorgen en een leuke babbel in huis heeft.Als je dus nog meer van me wil weten en me verder wil leren kennen stuur me dan even een leuk berichtje.Groetjes xxxxFeestbeessie   http://mijnlekkerstefotos.nl/profiel/Carliene/23/vreemdgaanmetvrouwen/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten