woensdag 26 februari 2014

Ervaring man gezocht

Hoi hoi.Ik ben Sexy Kim.Een echte frieslandse meid.Ik woon in Friesland,vrijgezel en 24 jaar.Ik ben op zoek naar mannen en vrouwen.Ik werk fulltime als fysiotherapeute dus ik weet wel raad hoor met jouw lichaam.Ik weet alle lekkere plekjes van je lichaam te vinden en ik wil die ook allemaal lekker verwennen.Sinds drie maanden ben ik weer alleen en het alleen zijn bevalt mij prima.Heerlijk die vrijheid Nu kan ik ook mooi doen wat ik zelf wil en kan ik dus mooi deze advertentie plaatsen.Ik ben niet het type die standaard sex wilt in bed nee laat mij maar samen met jou onder een warme douche staan.Heerlijk elkaar in soppen en dan.Hahaha,ja ik ga je nog niet alles verklappen hoor Ik wil graag weten wie je bent en wat jij zou willen natuurlijk Als je wat van jezelf laat horen zal ik je vertellen wat ik allemaal voor je in petto heb tot zoxxxx Sexy Kim http://mijnlekkerstefotos.nl/profiel/SexyKim/23/vreemdgaanmetvrouwen/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten