donderdag 13 februari 2014

Een bezig blond bijtje

Tja kijk mij eens,ik ben dus LittleBoots en ik ben 25 jaar en woon in het mooie Limburg.Werk in een saai lingerie winkeltje, speel MW3, want COD2 zuigt!!Tijd voor boyz??? Tssss :p hahaha. Ja, om tegen te gamen!! Mijn ex vond me niet serieus genoeg en dat ik te veel aan het gamen was.Ik ben wel opzoek naar iemand.En mijn eisen Wees lief vrolijk en lekker vlot dan denk ik dat we erg goed samen kunnen.ik wil gewoon genieten van alles wat het leven mij biedt en ik ben nu vooral heel erg benieuwd wat deze site me gaat opleveren Ik hoop echt wat ik er van verwacht en dat jij mijn verwachtingen waar zal gaan maken.Ik zal rustig afwachten al kan ik ook wel een beetje ongeduldig zijn maar dan ga ik je gewoon zoeken hoor en wees niet bang ik vindt je altijdxxxxx    http://mijnlekkerstefotos.nl/LittleBoots/23/vreemdgaanmetvrouwen/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten