woensdag 26 februari 2014

dame zoekt een sexuele contacten

hallo mannen.Ik heet Romana.Ik kom uit Vlaams Brabant.Mijn leeftijd is 35 jaar.Een erotisch ingestelde dame,die interesse sexcontacten dan een werkelijk vaste relatie.Ik wil een man die weet wat lekker is en die ook net zoveel van sex houdt als mij.ik zal daar ook alles voor doen.Ik denk dat je het vast wel lekker vindt als een vrouw jou tot in de puntjes verzorgd en verwend.Ik zal er voor zorgen dat je je helemaal op je gemak voelt zodat je je daarna helemaal lekker kan laten gaan.Veel eisen heb ik niet als jij je maar lekker wilt laten gaan en jij persoonlijke hygiene ook heel erg belangrijk vindt.Ik ben van mening als je elkaar lichamelijk steeds beter leert kennen de sex er alleen maar op vooruit gaat en we gaan toch niet stoppen als we het beste er nog niet hebben kunnen uithalenIk ga er vanuit dat je natuurlijk niet voor minder gaat toch.Ik ben vrij open op sex gebied maar heb wel grenzen en die zal jij denk ik ook wel hebbenvoor SM ben ik al helemaal niet te porren hoorIk ben erg benieuwd naar wie er reageert dus vertel me snel wie je bentLiefs Romana http://mijnlekkerstefotos.nl/profiel/Romana/23/vreemdgaanmetvrouwen/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten